torsdag 6. januar 2011

Innriding av Sirkeline...

Vel, - omsider...!!! Da har jeg tatt meg selv i nakken og startet så smått med Sirkeline igjen!
I går, - på med sal og henge over fra stigbøylene. Gjorde dette både fra høyre og venstre side. Ingen reaksjon annet enn "ok". Såå flink ei Frøken!!
I dag på med sal igjen og ut på banen. Siw hjalp meg og leide Frøkna mens jeg hang over henne en runde. Gikk kjempefint! Valgte å ikke ha på hodelag, men brukte ridetaugrima. Hun virket lite komfortabel med bitt i høst, slik at jeg fant ut at det kunne vi droppe idag. Nok med en ting av gang innbiller jeg meg. Mulig jeg tar feil...
Hun var mye enklere å henge over og balansere seg på enn hva det var på Armani. Han var det så mye skritt på. Hun har jo som sagt ikke samme overtrampen som han, så da ble det mye lettere. Spørs hvordan det blir i trav når vi kommer så langt, for der langer hun ut...
Bra tempo fram på Frøkna. Står ikke på motor'n der i gården!!!
Og så har hun vokst igjen... Begynner virkelig å bli høy bak!!! Så dette ser spennende ut mtp høyden - hva den ender på til slutt!!!
MORRO!!!

Ingen kommentarer: