lørdag 27. februar 2010

Sier Armani...

Her er Armani sitt svar:

Monica Frydenlund, 23.02 2010

Stabil, men tung.

Hvorfor går du med hodet opp når du blir ridd?
Jeg er for stiv i nakken til å klare å senke hodet ned uten smerter. Jeg trenger å løsgjøre muskler ved oppknekking eller masasje, for å kunne løsgjøre hele kroppen min. Jeg føler meg av og til som en 20 åring i kroppen, og det er ikke all verdens beste følelse for en 5 åring!
Jeg holder hodet rett og slett oppe på grunn av stivhet og smerte.
Hodet føles av og til tungt av tanker og følelser også, og det distraherer meg litt i hva jeg skal gjøre.

Hvorfor er du urolig under påsaling?
Jeg vet hva som vil komme. Jeg vet at hun vil ha hodet mitt ned.
Men jeg liker jo å bli ridd, så jeg er utålmodig etter å komme ut også. Men føles som om salen klemmer litt over/rundt manken, at den presser på ett punkt som blir ømt der.

Hva vil du med fremtiden?
Jeg vil leve;) (spøkefull) Jeg vil leve livet fullt ut, og bli med på alt du vil ha meg med på å gjøre. Jeg er fremtiden i våre hender, og jeg synes du skal gripe anledningen du har med både henne og meg. Nå har du sjansen til å kunne nå dine mål eller innerste ønsker, for vi er kapable til å nå disse sammen med deg.
Så nå synes jeg du skal ta sjansen.
Hopp uti det mens du ennå har anledning. Jeg kan til en viss grad være veiviser, for jeg har dette i meg fra før av. (jeg får veldig følelse av at han snakker om konkurranser hele veien her.) Instinktet mitt sier at jeg skal gjøre alt for å vinne, vinne for deg. Og det er ikke noe jeg heller vil, enn å gjøre deg lykkelig. Det er det viktigste for meg!
Jeg vil være den som er god og stabil for deg. Den som du kan vende deg til når alt går galt. Jeg er den du alltid kan falle tilbake til, når ingenting annet fungerer. For jeg vil være den som er minst frustrerende, og mest stabil. Selv om det er hun som vil nå lengst, men hun er i rykk og napp. («hun» er Sirkeline)
Selv om jeg er på grensen til å være treg noen ganger, er dette bare i kroppen, Jeg tenker kjapt, og oppfatter kjapt. Det er ingenting i veien med hjernen min, selv om føttene er som om de går i myrområde noenganger. Jeg prøver å finne energi til å gå ordetlig frem, men den er vanskelig å finne. Lek med meg, så vil du komme til å se en helt annen hest! Da kommer jeg nok til å overraske deg.

Hvordan er forholdet mellom deg og Hilde?
Det er avslappet, det føler iallefall jeg. Jeg strener ikke hit og dit i tide og utide, jeg belager meg på å være stabil og rolig. Jeg vil også være den som er kald i hodet når det hender noe, det er ikke så lett å vippe meg av pinnen.
Hilde er nok litt vimsete av og til. Lett for å glemme hvor hun har lagt ting, går litt rundt sin egen akse. Men hun er ordentlig og nøye forde, på sin måte.
Samme hvordan hun er, så elsker jeg henne som menneske. Det gjør ingenting for meg om ikke alt er helt perfekt, bare hun har omtanke og kjærlighet for meg. Det er det absolutt viktigste!
Hilde og jeg har en fremtid sammen. Jeg føler det så sterkt. Jeg vil gjøre alt for at hun skal nå sine mål sammen med meg.

Ingen kommentarer: