torsdag 21. oktober 2010

Ny behandling på Gubben - equiterapeut

Fikk nytt besøk av Marit Sæther idag. Jeg har merket stor forskjell på Armani siden forrige behandling. Han holder på å løsne på høyre hals, å fatte venstre galopp går som bare det!! Men synes det nå har blitt vanskeligere på høyre.. Massering av ryggen ser ut til å hjelpe. Streching av hals synes jeg går bedre og bedre! Og stretche bekkenet går også mye bedre.
"Dommen" fra Marit...; han er blitt mye rettere i bekkenet, halsen gir mer etter, og han har begynt å bygge muskler både i sal-leiet framme og over krysset, og muskulaturen over ryggen er blitt mykere. Han har blitt mye mer jevnbyrdig på begge sidene. Så mye har skjedd på 14 dager!!! Hun kunne kjenne at det nå lå en liten låsning i bekkenet på høyre side, så det jeg har kjent med høyregaloppen har stemt bra. Kunne ofte skje at en låsning flyttet over til andre siden når ting ble ordnet opp i.
Tok ny behandling på bekken (høyre side denne gangen), og jobbet med noen av halsvirvlene. Ble synlig med en gang hvor bedre han kunne bøye halsen bak til høyre etter behandlingen!!!
Jeg skal bare fortsette som før med massasje og streching. Bestilte også et back-on-track for ryggen, slik at jeg kan bruke det over hele ryggen/krysset etter trening.
Ny behandling om 2-3 måneder. Det skal jeg passe på!!!
Han har et eksteriør som gjør at jeg må passe på!
Men så morro å se forskjellen på han bak!! For han har begynt å bygge mer riktige muskler, og det vises ved at han er blitt høyrere bak!! Herlig!!

Ingen kommentarer: