søndag 13. februar 2011

Fram - eller ikke fram...

Bare en sånn liten sidekommentar etter helgas økter. Her har jeg to trenere som ikke er enige om det med framdrifta. Siril - hvis jeg har forstått henne riktig - sier at jeg må ha "masse" framdrift for å runde han. Thomas sier jeg må ha balanse før mye framdrift. De er vel i utgangspunktet enige, bare det at jeg må ha riktig tempo i forhold til den balansen/styrken han har akkurat nå. De øvelsene jeg gjorde i helga, gjorde jo at han balanserte seg og gikk i ettergift. Hadde jeg gjort de "raskere", ville det nok ha resultert i "opp og fram" og da hadde vi vært like langt (eller kort...) og alt arbeidet var ødelagt - øvelsene ville ikke ha fungert. Å skulle ha ridd med glidetøyler da bare for å presse han på plass, skaper for mye motstand. Det må komme fra han selv. Jaja, bare å fortsette med jobbinga... - og grublinga!

2 kommentarer:

Birthe sa...

E de rart ein får gråe hår???!!!!??!!

Hilde sa...

Nope!!!!!!;o)