fredag 18. februar 2011

Verking av høver igjen..

Fikk tatt høvene igjen igår, - Paul Marius gikk over begge to. Holder på og skjer ting, til og med jeg ser det! Høvene til Sirkeline er blitt bedre! Også høvene til Armani, men der ser jeg for meg august som en milepæl/dato. Dette fordi det er så mye justeringer som må på plass før jeg ser det endelige resultatet. Han fikk trekt hælene sine lengre bak igjen og nok en gang kortet ned tåa enda mer. Høvene framme ser litt rare ut i front nå, men bedre ut under. Blir nok slik en overgangsperiode til alt har stabilisert seg. Da blir det for meg å lage rull hver uke - passe på det! (For det vistes at jeg hadde jobbet med det!) Så tar vi ny verking om 4 uker. Synes det er greit med korte intervaller til alt er der det skal være. Skal få tatt bilder:)

Ingen kommentarer: