torsdag 3. februar 2011

Frøkna...

Ikke uten grunn at jeg kaller Sirkeline for Frøkna!!! I kveld har vi jobba på banen. Lenge siden sist, - det har vært for dårlig vær og for glatt på banen. Men idag, - supre forhold! Så da var det fram med carot-stick og taugrime igjen. Vi allierte oss med Siw og Villemann, slik at vi ikke trengte å være alene.
Går veldig greit med å bruke sticken på henne (kose/klø), og også å slenge tau over/rundt. "Spetaklet" startet når jeg skulle svinge tauet ved siden av henne. Hehe, idag krutt-tønne! Kjente det egentlig da vi gikk ned til banen:o) En smule mye kreativ energi oppi hodet.. Så ifra å skulle stå i ro når jeg svingte tauet, endte vi opp med longering og stoppe/kalle inn ved å bøye meg fram. Var nok en del protester (noe steiling - gammel taktikk...), men ok - jeg går i longen og stopper når du bøyer deg - da kan jeg snu meg mot deg og komme inn:o) Så totalt sett, - en ok økt fordi hun stoppet, vendte seg mot meg og kom inn når jeg ba om det med kroppen min. Tygde og tenkte!! Ikke en sånn jeg-gir-meg-over-tygging, men en dette-må-jeg-tenke-på-tygging. Skulle hatt med kamera idag...!!!
Satser på at været holder seg i morgen også, for da blir det en ny økt!! Morro!! Hun utfordrer virkelig! Godt å kjenne på at det gjør ingenting, jeg bare fortsetter med mitt,jeg, og så får hun komme etter. Og det fungerer!

Ingen kommentarer: